Σήμερα Δευτέρα 21/6/2010 το ΔΣ της Ενωσης Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων του Δήμου Ωραιοκάστρου μετακόμισε στο νομαρχιακό συμβούλιο. Αυτό γιατί ήταν προγραμματισμένο να πραγματοποιηθεί νομαρχιακό συμβούλιο με κεντρικό θέμα την σχολική στέγη στο νομό Θεσσαλονίκης.
Από πλευράς της Ενωσης αποφασίσθηκε να παρέμβει αναλύοντας τις θέσεις της και καταθέτοντας τα προβλήματα που χρήζουν άμεσης λύσης.
Ετσι παρόντες ήταν ο πρόεδρος της Ενωσης Γκαγκανάς Χρήστος, η εκπρόσωπος της Ενωσης στην επιτροπή παιδείας κ Καραμπιστάνη Χρυσάνθη, ο ταμίας Λιοτήρης Δημήτρης και ο ειδ. Γραμματέας Χατζηγεωργίου Γιώργος.
Μετά την τοποθέτηση του Νομάρχη, όσον αφορά την σχολική στέγη τόσο για το τι έκανε η σημερινή διοίκηση στο νομό (ανέγερση σχολικών μονάδων, προσθήκες προκατ, μείωση της διπλοβάρδιας) αλλά και ότι δεν έχει λάβει καμία οικονομική επιδότηση από την πολιτεία μέσα στο 2010, τον λόγο πήραν οι φορείς που ήταν παρόντες.
Κατ’αρχήν η πρόεδρος της Ομοσπονδίας Γονέων και Κηδεμόνων κ Κετογλίδου, που ήρθε σε αντιπαράθεση με τον Νομάρχη και μετά τον λόγο πήρε ο γραμματέας της Ομοσπονδίας που εστίασε στο στεγαστικό πρόβλημα που έχει ο Δήμος Ευόσμου.
Ο τρίτος φορέας που τοποθετήθηκε για το στεγαστικό ήταν η δική μας Ενωση με την κ Καραμπιστάνη Χρυσάνθη. Τέθηκαν τα προβλήματα του του 2ου ΓΕΛ Ωραιοκάστρου και η αποπεράτωση των εξι αιθουσών του, του 2ου Δημοτικού Σχολείου Παλαιοκάστρου και το πρόβλημα των 2 αιθουσών που πρέπει να λειτουργήσουν την νέα σχολική χρονιά, του 4ου Δημοτικού Σχολείου Ωραιοκάστρου με την ολοκλήρωση των εξι αιθουσών. Αναφέρθηκε ακόμη ότι πρέπει να προχωρήσουν οι μελέτες και να ξεκινήσουν τα άμεσα τα έργα για το Γυμνάσιο – Λύκειο στην περιοχή της Γαλήνης, το Δημοτικό στο Παλαιόκαστρο, το Γυμνάσιο – Λύκειο στο Παλαιόκαστρο.
Τον λόγο κατόπιν πήραν οι παρατάξεις της αντιπολίτευσης κριτικάροντας την πολιτική αλλά και την στάση της διοίκησης της Νομαρχίας αλλά και διερευνώντας τις προοπτικές που υπάρχουν για επίλυση του προβλήματος.
Εγινε ερώτηση από την νομαρχιακή σύμβουλο Χριστίνα Αλίρη προς την διοίκηση της Νομαρχίας για το 2ο Δημοτικό Σχολείο του Παλαιοκάστρου και τι προβλέπεται να γίνει τον Σεπτέμβρη, για το 4ο Δημοτικό Σχολείο, όπου στις καταστάσεις της Νομαρχίας (όπως βλέπετε παρακάτω) φαίνεται ότι υπάρχει έργο «κατασκευή 4ου Δημοτικού Σχολείου Ωραιοκάστρου (ΠΡΟΚΑΤ)», για το οποίο συντάσσεται μελέτη, και τι προτεραιότητα έχει; επίσης οι έξι αίθουσες στο χώρο του 1ου Δημοτικού που θα χρησιμοποιηθούν για την στέγαση τάξεων του 4ου Δημοτικού, πότε θα ολοκληρωθούν αλλά και τι γίνεται με το 2ο ΓΕΛ;
Οι απαντήσεις ήταν πραγματικά τέτοιες που μας δημιούργησαν μεγαλύτερες απορίες. Δεν ξέρω αν πρέπει και ποιους να πιστεύουμε για όλα αυτά που ακούμε. Ακούσαμε πάλι για προβλήματα έλλειψης οικοπέδων, για σχολεία που βρίσκονται στις μελέτες, στα ΕΣΠΑ, στα ΣΔΙΤ, στον ΟΣΚ αλλά στο Ωραιόκαστρο και στο Παλαιόκαστρο δεν ξέρω πότε θα δούμε σχολεία. Και όταν μιλάμε για σχολεία εννοούμε ολοκληρωμένες σχολικές μονάδες και όχι προσθήκες αιθουσών, προκατ ελαφρού ή βαρέως τύπου, kibo και ότι άλλο βλέπουμε σήμερα.
Η εντύπωση μου είναι ότι η κατάσταση πλέον είναι τραγική, κάποιοι στο νομαρχιακό συμβούλιο χρησιμοποιούσαν σαν δικαιολογία ότι το πρόγραμμα αυτό της σχολικής στέγης ισχύει μέχρι 31 Δεκέμβρη 2010 και από 1 Ιανουαρίου 2011 αναλαμβάνουν οι Δήμοι μέσω του «Καλλικράτη» να προχωρήσουν και να λύσουν τα προβλήματα, άρα δεν πρέπει να φορτώσουμε τους Δήμους με υπέρογκες δαπάνες από τώρα. Ας αποφασίσουν οι ίδιοι οι Δήμοι (;;;).
Και η ζωή συνεχίζεται …. και τα παιδιά μας θα συνεχίζουν να φοιτούν σε ακατάλληλα κτίρια, ή σε κτίρια που λειτουργούν χωρίς να έχουν παραλειφθεί από τους κατασκευαστές, ή σε προκάτ ή σε kibo.
Καραμπιστάνη Χρυσάνθη
Εκπρόσωπος Ενωσης στην
Επιτροπή Παιδείας Δήμου Ωραιοκάστρου
Χατζηγεωργίου Γεώργιος
Ε.Γραμματέας Ενωσης
& Πρόεδρος 4ου Δημοτικού
Στόχος του ιστολογίου είναι η άμεση ενημέρωση των γονέων και κηδεμόνων σε θέματα που αφορούν στη διαμόρφωση όσο το δυνατόν καλύτερων όρων και συνθηκών αγωγής και μόρφωσης στα πλαίσια της σχολικής κοινότητας, την προβολή προβλημάτων του σχολείου μας και τον συντονισμό δράσης των γονέων για την επίλυσή τους. Ακόμη, η ανάπτυξη συνεργασίας μεταξύ των γονέων και κηδεμόνων για την στήριξη και ενίσχυση μαθητών που χρειάζονται βοήθεια, καθώς και η συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου